FRILUFTSDAG

Klass OP2SB har haft friluftsdag idag, vilket innebar mjukisbyxor! =D
Vi gick en lååång tipspromenad runt Stångån, trevligt tyckte jag, jobbigt tyckte Hojjen ;)  Vi gick där iaf o hade trevligt med sjuhundra olika låtar spelandes på mobilerna :)
Sedan var det lunch, och de serverade min absoluta favoriträtt, (a) . Jisses jag är positiv, men sån ska man vara ibland.
eftermidda´n  lekte vi lekar i våran idrottshall som är alldeles för liten, men jag tyckte att det var ganska kul iaf, även om vissa kunde ha varit lite mer positiva :)

Imorgon är det iaf "vanlig" skoldag och jag slutar 16.30, inte så peppt. Det som känns lite bra är att det är massage som är sista lektionen och det brukar gå ganska snabbt :)

Något som gör mig riktigt glad är att jag ska träffa mitt "gamla crew" på fredag.
JAG SAKNAR ER. <3

Forever young, I want to be forever young

Do you really want to live forever, forever and ever

puss på ögat. <3



Kommentarer
Hojjen

haha, men det var ju fan aslåångt. och jag är lat (a)

haha

2008-09-23 @ 17:54:43
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Chris

EPA EPA ! that crazy old man was right

2008-09-23 @ 19:33:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0