den sista september.

Idag är det den absolut sista dagen i September månad år 2008. Tänker man så blir det lätt ganska sorgligt, att just denhär dagen aldrig mer kommer tillbaka. Men å andra sidan finns det betydligt "viktigare" och roligare dagar som hellre kan komma tillbaka än denna tisdag.

OKEJ, det var en parantes. inte för jag vet riktigt vad jag ska skriva, men eftersom man ska skriva blogg så klyftigt som möjligt var väl det ovan ganska genomtänkt? - INTE.

Förövrigt har det varit en "heltvanligtisdag" idag. inget speciellt som har inträffat. Var i skolan som vanligt, åkte hem som vanligt, pluggade som vanligt, och satt vid datorn som vanligt.
Det enda som kanske skiljde sig en aning från resten av alla dagar var väl att jag, maria och mikaela tog en sväng in på Gina Tricot efter skolan så att jag kunde köpa en kofta :)

För er som har läst ända till denna rad så ska jag faktist avrunda mitt inlägg nu :)

it's just too hard to watch it all
slowly fade away

Puss på ögat. <3


Kommentarer
Hojjen

HA KOFTAN IMORRON :D :D

2008-09-30 @ 21:52:09
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Chris

alla dagar är väl speciella på sitt sätt även om dom inte kommer tbx :P nu skriver ja bara något bara för att du bad mig :D,, inte den blekaste varför :D men kul iaf .

2008-09-30 @ 21:53:55
Cornelia.

Okej. =D

2008-09-30 @ 21:55:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0