This could be nothing.

åh underbara klass.
det är ju bara så härligt att vistas med underbara människor hela dagarna,
och helt ärligt talat så tror jag att vi är den bästa kören i hela Linköping? xD
men nu ska det inte avslöjas allt för mycket för man vet ju inte vilka som faktist ägnar sin fritid åt att läsa min blogg.

men på tal om skola så ska jag inte plugga idag för det hinner jag inte, eftersom jag snart ska träna och sen övningsköra :)  men egentligen har man ju inte tid med någonting annat än skola just nu, jobbigt. "/
okej dethär blev inget långt inlägg men jag ska ta tag i mitt liv nu.

puss på ögat.



Kommentarer
Hojjen

OPSB ÄR DOM BÄSTA! HEJJA HEJJA HEJJA HEJJA ! :)

2008-05-22 @ 11:28:36
URL: http://aannahooj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0