Hello, is it me you're looking for?

rubriken har inget med texten att göra, mer med det som har varit.

MEN, nu ska jag inte vara sån utan mer se på det som är och det som kommer.
idag har varit en bra men väldigt lång dag.
jag, linnéa, hojjen, matilda och carro gick och beställde bussbiljetter till göteborg till nästa lördag.
KUL KUL KUL.
annars har jag pluggat hela dagen sedan jag kom hem, inte kul men det är läskigt hur mycket det behövs.
jag antar att jag inte är ensam om att känna att det är mycket o göra nu, men jag vill passa på o klaga lite.
men vi skulle ju ägna denna blogg åt att se framåt och då vill jag säga att jag längtar till nästa lördag för då blire liseberg sen är det bara att se emot sommarlovet. -det går nog fort.
nu har jag inget mer intressant att säga om dagen.

puss på ögat. <3



Kommentarer
Carro

Åh, vad det ska bli kul på lördag :D Och jag tror också att de sista veckorna kommer gå ganska snabbt. :D

2008-05-25 @ 09:36:46
Hojjen

vi kommer att ha galet KUL :D
fy fan vad kul det ska bli :D
LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTA :D
götet here we come ;)

2008-05-29 @ 19:42:05
URL: http://aannahooj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0