upp&ner

blev stan med mammm. idag, så nu har jag köpt massor nytt och det känns verkligen som att det faktist snart kommer att bli sommarlov trots allt. införskaffade i alla fall;
två shorts, fem linnen, en top, en mascara och lite andra småsaker, så jag är nöjd kan jag säga + att det var en trevlig stund med mammm.
när jag kom hem blev det att dierkt sätta sig en stund med social omsorg och naturkunskap, lyckat?   nej! 
jag är  faktist helt slut, förstår inte lärarna det också undrar jag?
well, fick i alla fall en liten stund i solen och ett städat rum. så dagen har nog varit helt okej rakt igenom.
nu ska jag sova, godnatt.


jag ger det sommaren, sedan måste jag nog låta det gå.  "/

Puss på ögat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0