måndag.

hmm,
var ju ett tag sen jag skrev här, och jag vet. jag är inte så bra på det här med att blogga,
men för er som möjligtvis fortfarande är intresserade av vad som händer i mitt liv ska jag inte svika er.

midsommar i fredags var helmys, och väldigt traditionellt.
var på landet och dansade självklart? runt midsommarstången.
annars spenderade jag helgen i sommarstugan och slappade så mycket jag bara kunde för att vila upp mig inför denna vecka som kommer att bestå av jobb jobb jobb.

ja som sagt, har jobbat idag och visst går det framåt, men det är segt riktigt segt i vissa stunder,
tur är det ju då att kokböcker finns så att man kan slänga ihop något bakverk till pensionärerna =D

förövrigt gör jag ingenting för tillfället och har precis lyckats göra mig arg på mig själv, bra Cornelia!
jag behöver komma på bättre tankar hela den här veckan så jag hoppas att något kul inträffar snart.

puss på ögat. <3


Kommentarer
Hojjen

dutti rock som arbetar och tjänar pengar :)



köpa biljetter snart kanske? :P

<3

2008-06-24 @ 10:40:04
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0