I wish I could cry on demand,

och varje dag har bestått av plugg.
jag går in i nästa vägg jag ser asså, jag orkar verkligen inte mer, lov nu, TACK!
det behövs nämligen mer än någonsin. usch usch usch.
nu är det iaf social omsorg som pluggas, men tro inte att min kära klass kan slappna av efter det för vi har ju självklart prov på måndag också, och så är ju jag så duktig o fixar ett omprov i naturkunskap till på onsdag.
sen är det ju lite andra småsaker som ska fixas.
MEN, nu till det lite roligare.   jag är otroligt peppad på klassfest(?)   beror väl på vilka som tänker komma till min plutt på avslutningen,.
vet ni? , att jag lääängtar.
(lisebergfolket fattar. )
okej, jag är sämst på det här med bloggar, men älska eller hata den, det är upp till dig.

puss på ögat.  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0