?

jobbat idag, och jag måste ju erkänna att det bara går bättre och bättre,
MEN nu vill även jag ha sommarlov så att jag kan umgås med mina vänner som kommer glömma bort att jag existerar snart om de inte redan har gjort det....

åkte iaf in till stan efter jobbet och träffade angelica och isabelle, trevligt på hög nivå.
min underbaring vid namn sofia tittade också förbi, kul att se henne men jag känner att vi måste ses på riktigt snart? "/<3

förövrigt vill jag ha helg NU, och jag vill stänga av min hjärna för den tänker alldeles för mycket ibland.
jag känner att detta inte blev något positivt inlägg, men man är inte alltid på heltoppenhumör, jag har ont i halsen.

puss på ögat. <3 


Kommentarer
Hojjen

krya på din hals <3

du är bäst!

2008-06-25 @ 22:55:46
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0