en dag.

heeeeeelt sjukt.
jag fattar inte hur ett år kan gå så fort.
jag minns det som igår när vi satt där i kärna kyrka för ett år sedan, jag tror att vi kände någon konstig känsla av lycka samtidigt  som vi var rädda för att lämna tryggheten, vad skulle hända nu?
hur skulle vi klara oss på gymnasiet, massor med nya människor som vi aldrig hade träffat förut. det är skrämmande hur snabbt det går.
jag har nu klarat av ett helt år i en helt underbar klass, det var verkligen inte så farligt som jag trodde att det skulle bli. det har nog varit ett av de bästa åren i mitt liv, trots allt hårt slit med pluggandet.

imorgon blir det ialla fall ferre med dessa underbara personer i op1sb. <3
kul kul kul.

puss på ögat.


Kommentarer
Hojjen

pepp pepp peppe på ferre :D

2008-06-13 @ 13:16:41
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Carro

FY FAN VAD VI ÄR BRAA!! :D <3

2008-06-14 @ 21:03:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0