you've heard it all before.

Jag är seg på dethär med att blogga men nu ska ni se.
jag har bara en vecka kvar på jobbet nu och det är hur skönt som helst, vill ha lov nu!
i måndags träffade jag hojjen och det blev långfika med henne, sen mat hemma hos mig. TREVLIGT.
på tisdagen träffade jag linnéa, fika och prat om både det ena och det andra, behövligt. <3
onsdagen spenderades på jobbet och efter det blev det stan med julia och hojjen för att köpa biljetter till Lars Winnerbäck, woho. äntligen eller vad säger vi? =D

i torsdags var det solen som gällde och på kvällen umgicks jag med isabelle, något som jag borde göra oftare.
igår träffade jag sofia efter jobbet. heltrevligt.

okej, intressant att veta? kanske inte. men jag behöver vara mer aktiv här på bloggen tycker jag :)

idag har jag iaf städat och klippt gräset bara för att ha gjort något vettigt. Hur kvällen spenderas vet jag inte än, men hoppas på något kul. förslag?

and every second I waste is more than I can take.

puss på ögat.  <3


Kommentarer
Hojjen

trevligt på hög nivå och det ord som sammanfattar det hela är ÄNTLIGEN ;)haha . 4 månader sena men vafan, bättre sent än aldrig ;) <3

puss ! <3

2008-07-05 @ 17:21:42
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0