peppt.

lördagsbloggare på mig?
igår blev det iaf att träffa några efterlängtade klasskamrater.
anna, hojjen, emelie, carro och matilda.
först var tanken att en hel del fler än "bara" dessa skulle grilla i berg, vädret var dock väldigt ostabilt så vi bestämmde oss för en enkel fika på steves i stället. vilket gick hur bra som helst eftersom vi hade hur trevligt som helst.
senare gick vi vidare hem till jocke där det var lite folk, musik och trevliga grannar =D
haha,
när vi blev trötta åkte jag och carro buss 13 hem till malmslätt för o sova, tur att vi inte somnade i soffan iaf. 
måste ju bara tillägga att vi ungdomar är guld värda eller hur carro? =D

ikväll ska jag hem till sofia tillsammans med kerstin o caroline. det bjuds på tacos, film, övernattning och trevliga människor. - det blir kul.
men nu måste jag fixa mig lite granna.      ha en trevlig kväll folket.

Puss på ögat. <3



Kommentarer
Hojjen

kul kväll :) <3

2008-07-12 @ 17:40:21
URL: http://aannahooj.blogg.se/
Anonym

Kul kul kväll som måste göras om! :D



Och jaa, vi ungdomar är helt klart guld värda, mohaha :P

2008-07-12 @ 17:50:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0