I´m walking on sunshine.

jag och linda hade planerat att bada idag.
efter många om och men kom vi ialla fall iväg eftersom jag utnyttjade min första riktiga sommarlovsdag till att sova till 14.00 så tog det ett tag för oss att komma iväg :)
sedan stog bara valet över vart vi skulle, berg eller valkebobadet? lottdragningen visade oss vägen till valkebo där solen sken nästan hela tiden och det var inte alls mycket folk.
jag var i vilket fall hungrig eftersom jag knappt inte hade ätit någon frukost så ganska snart blev det dags för en korv.
jag som kanske inte helt och hållet hade turen med mig lyckades få senap överallt och linda dog nästan av skratt.
verkligen helkul, och den stackars killen i kiosken försökte förgäves visa var servetterna fanns.
kul för er o veta, men jag var tvungen :)

när vi satt där i solen slängde vi ur oss en hel del vackra citat som dock inte kommer publiceras här. haha xD

vi drog oss sedan in mot staden och åt middag, riktigt mumsigt där vi nästan pratade igenom livets mening kändes det som. lika behövligt som alltid att träffa linda :)
imorgon drar vi till landet och gömmer oss ifrån verkligheten ett tag.

två veckor kvar till min födelsedag :)

puss på ögat. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0