Hellström&Uggla.

helt sjukt rolig kväll med mina underbaringar, hojjen och julia.
men dagen började med att jag åkte till hojjen vid tvåsnåret där det senare bjöds på riktigt god mat och trevligt folk.
därefter cyklade vi bort till bergs slussar där hellström och uggla väntade. jag och min "veryimportantperson" hojjen gick in för att strosa runt o träffa annat trevligt folk innan julia kom.

snart var konserten igång som började med ett riktigt bra förband, och strax därefter intog håkan scenen och han var helt underbart bra + att jag och julia ska värva den mannen till vår målvaktsklubb, xD
efter håkan blev det dags för uggla, och trots att då folk runt omkring inte kunde uppföra sig så lyckades jag ändå få upp humöret på topp igen efter ett tag.

julia, hojjen och jag tog sedan våra cyklar o åkte hem till hojjen, där mer mat väntade åt oss. mums säger jag bara, sedan var det snack som gällde till halv 6 på morgonen. TACK för en überkul kväll tjejer.

Puss på ögat. <3


Kommentarer
Hojjen

vi är very important persons ;) mahaa ,

kvällen var bäst! tack sötnos :) <3

2008-07-22 @ 15:58:32
URL: http://aannahooj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0